B.U.J – Biežāk uzdotie jautājumi

Vēlos pajautāt par Jūsu precēm:

Jautājums: Ko darīt, ja preces aprakstā neatrodu informāciju, kura mani interesē?

Atbilde: Rakstiet mums e-pastu uz info@ekolumens.lv un mēs Jums atbildēsim 1 darba dienas laikā.

 

Jautājums: Vai preces tiešām ir oriģinālas?

Atbilde: Jā, visas EKOLUMENS pārdotās preces ir oriģinālas. Mēs sadarbojamies tikai ar uzticamiem piegādātājiem, kas var apstiprināt preču kvalitāti kā arī uzņemties par to atbildību. Visām EKOLUMENS pārdotajām precēm ir ražotāju atbilstošs sertifikāts.


Vēlos pajautāt par preču cenām:

Jautājums: Vai varu kaulēties par cenu?

Atbilde: Saviem pircējiem vienmēr cenšamies piedāvāt vilinošu cenu. Ja to pašu preci pie cita pārdevēja Lietuvā atrodat lētāku, paziņojiet par to mums un mēs pacentīsimies piedāvāt tādu pašu vai pat labāku piedāvājumu.

 


Vēlos pajautāt par preču piegādi:

Jautājums: Kur EKOLUMENS piegādā savas preces?

Atbilde: EKOLUMENS visas savas preces piegādē visā Latvijas teritorijā.

 

Jautājums: Cik ilgā laikā preces tiek piegādātas?

Atbilde: Noliktavā esošās preces tiek piegādātas 2-5 darba dienu laikā. Citu preču plānotais piegādes laiks norādīts pie katras preces.

 

Jautājums: Vai varat preci piegādāt ātrāk, nekā tas ir norādīts ekolumens.lv?

Atbilde: Prece var tikt piegādāta agrāk. Rakstiet mums e-pastu info@ekolumens.lv un mēs Jums atbildēsim 1 darba dienas laikā.


Vēlos pajautāt par pirkšanu ekolumens.lv:

Jautājums: Vai iespējams, ka par preci samaksā viena persona, bet saņem – cita?

Atbilde: Jā. Vienkārši nospiediet pogu „Mainīt”, izvēloties piegādes veidu, un ievadiet personas datus, kam uzticat sūtījuma saņemšanu.

 

Jautājums: Kā var saņemt rēķinu par pirktajām precēm?

Atbilde: Rēķins tiek atsūtīts uz Jūsu pasūtījumā norādītā e-pasta adresi uzreiz, kā Jūsu pasūtījums tiks sagatavots izsūtīšanai. Elektroniskais rēķins tāpat ir garantijas čeks.


Vēlos pajautāt par garantijas pienākumiem:

Jautājums: Vai Jūsu precēm ir garantija?

Atbilde: Visām EKOLUMENS pārdodamām lampām ir 24 mēnešu garantijas termiņš. Spuldzīšu garantijas laiks ir norādīts pie preces apraksta.

 

Jautājums: Kur paziņot, ja prece ir sabojāta?

Atbilde: Rakstiet mums e-pastu info@ekolumens.lv un mēs Jums atbildēsim 3 darba dienu laikā. Tāpat varat sazināties ar tuvāko EKOLUMENS salonu.

Jautājums: Vai samainīsiet preci, ja seno preci nav iespējams sataisīt?

Atbilde: Ja preces garantijas termiņš nav beidzies, prece tiks samainīta vai tiks atgriezta samaksātā nauda.

Jautājums: Cik dienu laikā iespējams atgriest iegādāto preci?

Atbilde: Iegādātās preces varat atgriezt 14 d.d. laikā no saņemšanas brīža.

 


Vēlos pajautāt par pasūtījuma veikšanu:

Jautājums: Kad apstiprināt pasūtījumu?

Atbilde: Parasti pasūtījuma apstiprināšana aizņem ne ilgāk par vienu darba dienu. Pasūtījums tiek apstiprināts arī tad, ja tiek saņemts avansa maksājums par precēm.


Nesen Aplūkots

No products